2 Aralık 2010 Perşembe

Blog'la laffie!

Benim internetle olan tanisikligim cok uzun yillara dayanmiyor malesef. O zamanlar, malum, bir "sahne" ismine dahi sahip degilim. Farkli bir seyler bulmak, yazmak gerekir diye kendimi dakikacalarca zorladigimi hatirliyorum. Gozlerimi kapattim, sagda solda ilham aradim, kitaplari acip belki turetecegim bir seyler cikar diye rastgele kelimelere yoneldim... 

... derken, bir anda buluverdim o sihirli ismi! Gozumun onundeymis megerse yillardir ve ben onu gormemisim. Hapsoldugu zindanlardan saliverdim ismimi, ozgurce benim olsun diye! Ben de onu, sanki yillardan beri benimmiscesine sahipleniverdim bir anda ve bir daha da birbirimizi hic birakmadik. 

Romantizmin kimseye faydasi yok degil mi? Zaman yok: hikayeler yaratmaya, yel degirmenleriyle savasmaya, yeni bir dunyaya yolculuga cikmaya... Ben de uzatmayayim oyleyse.

Uzun lafin kisasi, "laffie" ile ilk tanisan, zamanin sosyallesme platformu: Msn. Zamaninda ne buyuk sukse yapti, ne cok sorular soruldu... Tabi sonrasinda Facebook, ardindan Twitter... Yuksek musadelerinizle simdi de sizlerle!

"Yazacak İllaki" ile beni, bensizligi, işlerimi, işsizliklerimi, hislerimi, hissizliklerimi, gorduklerimi, gor(e)mediklerimi, duyduklarimi, duy(a)madiklarimi sizlerle paylasacagim. 

Simdiden keyfini cikarmanizi dilerim. 

Iyi ucuslar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder